Anställd

Yes...
Blev inkallad på chefens kontor idag... Man gick dit oventades om det var positivt eller negativt han hade å säga, visste inte ens vad det  handlade om...
Så frågade ha nmig när jag satte mig om jag trodde det var positivt eller negativt "möte" vi hade...
Självklart svarade jag positivt,hehe.. Och det var det... Han sa att han hade fått postivt besked från sina chefer om att anställa 3 stycken.. Där var jag en...
Så pratade vi lite om lön och så... Dom har ju månads lön och jag går ju på timlön just nu så det var lite klurigt, men jag blev nöjd med vad vi kom fram till iallafall... Mer än jag har nu,hehe...
Så i månadsskiftet om allt flyter på så blir jag officiellt anställd,tjoihooo...

Det roliga är att jag blir anställd före vissa på jobbet som varit mycket längre än mig där,hahaha.. Riktigt kul...

Det gick hyfsat på jobbet idag, ont som satan i knät, men jag haltade mig fram och försökte att inte krypa nåt,utan gick runt eller över maskinen istället, inte lätt alla gånger...

Tänkte åka efter jobbet imorrn å köpa ett knäskydd/stöd... Har sett ett på stadium som verkar vara precis ett sånt jag behöver, kostar runt 600,men det är det värt om det hjälper,så slipper jag hålla på med bandage varje dag...

Jaja, vi får se...


Kommentarer
Postat av: Carmen

Grattis!!

Vad kul att du blev en av dom utvalda. Kan ju inte bli bättre å här strax innan all julklappshandel drar igång. Kanon juh!

2008-10-20 @ 19:28:41
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

grattis till fasta anställningen!

2008-10-21 @ 07:49:56
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0