Spackla å måla

Nu har jag spacklat en vägg i Paulines rum, där ska det upp tapeter sen när spacklandet å slipandet är klart... Och så har jag målat ena hennes vägg vit, den var orange innan... Där ska det målas med ljuslila sen...

Nu ska det bara torka där inne... Under tiden ska jag måla en vägg i Felicias rum blå, och hennes garderobsdörrar ska bli lila... Men just nu så är ungarna å Martin där inne, dom ska snart åka så jag väntar tills dom har åkt... Då kan ja röjja där inne lite... Ska ta lite foton oxå på hur det ser ut innan, Paulines rum e lite för sent för "innan" bilder, men ja ska ta foto där nu...


Ska bli riktigt skönt å få vara ensam hemma och fixa å dona lite...

Även fast Martin e sur å grinig för han tycker att det är så onödigt att göra det nu... Men det var han som hade bråttom å slänga upp gips skivor där inne, dagen innan Pauline skulle ha födelsedagskalas i somras...


Jaja skitsamma, nu blir det gjort iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0