Slår aldrig fel

Varje dag har jag fått väcka ungarna eftersom Felicia har fritidsplats från klockan 6,30... Men eftersom jag är hemma med Pauline så sa jag till F´s fröknar igår att hon kommer till 8,10 när själva skolan börjar, så att jag skulle slippa väcka dom, och att vi alla skulle få sova lite längre...

Jo tjena, Pauline vakna vid 5, så det var tidigare än vanligt... Tror ni att man blev lycklig?
Hade sett fram emot en lite sovmorron till  7 tiden, men icke...

Gjorde väl inte så värst mycket igår... Var ju först till södertälje, där allt gick bra... Sen åkte ja å morsan ner till nynäs för att gå in på en hobbyaffär som har en del pärlgrejjer... men den var igenbommad... Vart riktigt förvånade för det är inte så värst länge sen vi var där...
Så det blev att slänga iväg en beställning på det vi behövde istället...
Är snart klar me morsans mössa, skönt... Då kan ja påbörja nästa projekt... Mössor till ungarna, köpte coolt garn häromdagen...

Nä nu ska ja hälla i mej mitt kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0