Skön men tråkig vecka

Den här veckan har varit otroligt lugn på jobbet, för lugn...
Har tom hunnit putsa fönstrena på maskinen,hehe...
Igår stog jag en stund vid fatlinan och kollade hur den funkade, idag har jag varit på ytterligare en maskin, så nu kan jag 2 maskiner och skulle nog kunna köra ytterligare 2 andra maskiner, inte illa va?

I helgen blir det mest att ta det lugnt... Felicia ska på ett bowling kalas imorrn, men annars är det lugnt, ska väl ta å försöka slipa på Paulines vägg lite... 
Men vi hinner nog inte tapetsera nu ändå, morsan ska åka till mormor redan på söndag... Men jag hoppas vi hinner fixa klart innan jul...
Annars får ja ta å försöka själv, så gott det går med mönster anpassning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0