Riktigt mysig dag

Idag har det varit en riktigt mysig dag...
Jag å ungarna var ute å kastade frisbee å sparkade boll, då kom Leo, Carro och Amanda hit... Leo  å Martin startade direkt med att fixa morsans bil... Vi var ute å lekte en stund till, sen gick vi in å barna lekte vidare..
Jag fixade för lunchen... Det blev skitgott... Broccoli, potatis och skinkgratäng...
Direkt efter lunchen så tog vi en promenad för att Amanda skulle somna i vagnen, vi gick upp till minneslunden vid kyrkan å tände 2 ljus, för alla som gott bort som vi känner (och inte känner), sen gick vi hem igen å fikade..
Äppelpajjen blev skitgod, det blir den nya pajjen som kommer göras många gånger tror jag, härligt knäckig...

Sen spelade Leo å Martin lite på Wiin.. Ungarna lekte...
Åsså har vi precis ätit från pizzerian, å dom andra åkte precis hem...
Riktigt trevlig heldag, det hoppas jag att vi kommer få flera gånger...

Nu blir det nog mest slapp på soffan, sen in å läsa i min bok, den börjar bli spännande nu,hehe...

Kommentarer
Postat av: Caroline

tack för i lördags! det var supergod paj! den vill jag ha receptet på! :) kram

2008-11-03 @ 08:06:52
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0