okej here it comes

Ska försöka sammanfatta helgen lite kort..

I lördag klockan 04,00 hämtade en jobbar kompis upp mig, klockan 4,30 åkte bussen från jobbet mot arlanda med 2 stopp på vägen för att plocka upp lite folk..
Planet var försenat med 45 minuter eftersom det var oväder i muenchen där vi skulle mellanlanda, sen kom vi iväg, klev av i muenchen å sen på nästa plan... Vilket var ett litet propellerplan, som det satt några mekaniker under med en öppen verktygslåda å undrade vad det var som droppade från planet... Riktigt tryggt kändes det,haha...
Vid 14,15 var vi framme i Krakow, sen buss 30 minuter till hotellet... Där fick vi slänga i oss lunch på 5 minuter för att sedan sitta i konferand i 2 timmar, sen fick alla varsin uppsättning med karatekläder... Dom hade flugit in en instruktör med några elever från göteborg... Så vi fick lära oss lite övningar, skit kul var det...

Sen fick vi 40 minuter på oss att duscha å svida om till festkläder, sen på en buss som tog oss till en stor riktigt häftig festlokal där vi fick 3 rättars middag med underhållning...
Fredrik Swahn, Martina Eldoff och sen en tjej till... Rusktigt bra...
Sen partade vi fram till 2.15 då sista bussen hem gick... Så jag somnade runt 3 tiden...

Upp igen vid 6,30 på söndagen, duschade å klädde på oss å gick ner å käkade frukost... Vid 10 så gick en buss som skulle ta oss på en guidad tur, fast vi valde att ta en karta och gå runt själva... Vi var 4 stycken plus våran prod.chef som gick iväg... Så himla mysig stad, vi hittade en massa små loppisar å marknader... Å vi glömde totalt bort tiden där vi traskade runt, så när vi egentligen skulle har ätit lunch på hotellet så var vi ungefär 2 timmars promenadväg i från hotellet, så vi gick till en restaurang å åt skitsmarrig svamp soppa och tog en öl som chefen bjöd på, trevligt...

Tillbaka sen på hotellet så hade vi missat en timme utav en konferans, men det gjorde ju inget eftersom chefen var med oss,hehe

Sen på kvällen så var vi uppdelade i olika grupper som blev bussade till olika restauranger, var väl ganska trevligt,men jobbigt då dom flesta polacker inte kan engelska.. Sen promenerade vi runt lite i stan,mötte upp några andra grupper... Gick tillbaka till hotellet å satt i lobbyn å drack en massa öl å hade skoj...

Upp 7,00 på måndagen, duscha klä på sig, väcka några arbetskamrater å sen ner å äta frukost, sen startade bussturen till flygplasten vid 9,30...

Till sist vid 17 tiden var jag hemma i huset igen...

Ganska så intensiv resa med andra ord, men riktigt rolig å trevlig...

Här kommer några bilder...

Såg nog minst en 100 såna här söta små bilar...

Runt 100 kyrkor fanns det i Krakow.

Ett coolt hus som stog på pelare.