Monday

Så var det måndag igen. Helgen gick ruskigt fort i vanlig ordning. Tråkigt.

I söndags så tog jag en morron promenad, tog en massa bilder som ni såg i förra inlägget.
Sen var jag och ungarna ute å lekte kurragömma och kom alla mina små kycklingar... Det var ganska jobbigt, blev dö svettig,haha... Och Pauline e grym på att gömma sig, om hon bara kan vara tyst samtidigt,hehe...

På kvällen efter middagen så tog jag och mamma en promenad upp till minneslunden för att se hur det såg ut när det var mörkt. Det var så mysigt och fint, massvis med ljus. Sen när vi gick hem så kikade vi lite på stjärnorna, jag såg mitt första stjärnfall, först blev ja skraj,haha... Har ju inte sett ett förut, shit va fort det svischade över himlen... Första tanken var UFO,haha...

Sen såg vi en stjärna som åkte omkring, antagligen ett flygplan, men man såg inga blinkande lampor, och sen så åkte den för fort och högt upp för att vara flygplan... Kan ju ha varit en sattelit eller nåt... Äsch ja vet inte...
Vi hade ju en ficklampa med oss, annars hade vi aldrig vågat oss ut i mörkret,hehe...

Mysigt med kvällspromenader...

Idag ska ja åka till IKEA me mamma och Johnny, ska se om vi hinner gå förbi en skoaffär oxå, mina vinterdojjor e sönder...  Ska försöka hinna förbi EKO oxå, å shoppa lite garn, mamma vill ha en likadan mössa som  min fast annan färg... Vi kan ju inte ha allt likadant,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0