Målarfärg

Yes då var färgen och ett antal rollrar å penslar inhandlade... Ska börja imorrn tänkte jag... Fast det tråkiga är att jag måste åka iväg mitt på dan för att käka med martins morsa å morfar å resten av släkten på en restaurang... Fast vi får se om ja hoppar över det för att hinna klart i ungarnas rum...
Ungarna ska sova över hos farmor, så det passar ju utmärkt om man hinner bli klar med målandet så slipper man handavtryck överallt,hehe.. Vi får se hur ja gör...

Ungarna ska på halloween gympa idag, förra veckan var det ju ingen fredagsgympa, så dom kör me halloween temat idag... Tjejjerna ska vara ballerinor, vilket passar bra eftersom dom fick ballerina kläder av sin farmor i födelsedag i somras...

Jag har precis blivit klar med morsans mössa, så nu ska ja väl börja på en mössa till nån av ungarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0