kvällspromenad

Phua nu har jag precis kommit in från en kvällspromenad med mamma... Vi tog en tur ner till centrum och priskrossaren för att köpa en spade... Vi köpte varsin med långt skaft... Hittade även varsin pyjamas till ungarna för skitbillig peng...
Och passade på att köpa present till farmor oxå...
Vi hade skitkul påvägen hem... Sista backen ner så satte jag mej på min spade å morsan drog mej ner... Hahaha... Det är kul me snö, man måste ju få leka lite å inte bara skotta,hehe...
Skrattade så ja fick ont i magen, dyng sur blev ja oxå... Men det är smällar man får ta...

Nä nu vill Felicia låna min dator och spela lite spel... Har hittat en sida där det finns massa gratis barnspel, skitskoj, bara det att datorn blir ockuperad... tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0