Kläder är trist

Har precis gått igenom min garderob, har fasen ingenting att ha på mig i Polen... Ska ju vara galafest på kvällen, man måste inte klä upp sej över öronen men ändå vara fin klädd...
Blir väl en tripp på fredag å kika i lite butiker... Har en klänning som ja kanske kan ha, men det tråkiga med den är att min drake på armen blir halshuggen,hehe... blir ju inge bra, sen har jag en annan som är halteneck, blir ju kanske inte så himla fint med en bikini topp under på en fin fest... För det syns ju att man har bikinitopp, om ja inte hittar en halterneck bh... gahhhh blir galen på sånt här... vill ha mina jeans och ett linne, så är jag fest klädd tycker jag...
Men det stog att man inte fick ha jeans... undrar om man blir utslängd då?


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad spännande och få mannekänga!!! OCH gå på galamiddag!!! Lyxigt! =o)

Hoppas du hittar nåt riktigt snyggt nu och ha på dig. Kanske hinner du shoppa nån fin klänning i polen??

Trevlig resa!

2008-11-13 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0