Fredag igen

Äntligen fredag igen, å äntligen helg igen... Även fast jag har varit hemma och vabba så känner jag mej riktigt sliten efter den här veckan...
Pauline e i en riktig trots ålder eller vad det nu är... Så jäkla uppkäftig och kaxig så man blir galen...

Igår när vi skulle hämta Felicia från skolan så bara totalvägrade hon klä på sig... Så först fick ja hota med att då går jag utan dig, då blir du ensam hemma... Samtidigt som ja sa att jag ska ta bort alal tv apparater så hon inte kunde kika på det under tiden... För jag visste att hon skulle säga att hon skulle kolla på tv...

Det hotet som funkade var att jag sa att jag skulle flytta för jag orkar inte mer... Det funkade, hon klädde på sig illa kvickt... Sen var hon snäll resten av dagen, hyftsat snäll iallafall...
Men jag höll på å bli mentalt utmattad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0