Ekorrar

Det tar verkligen lite längre tid att gå till skolan me Felicia nu... Det har nämligen flyttat in 3 ekorrar vid en stor Ek vid kyrkan, så dom måste man ju stå å kika på ett tag, skitsöta är dom när dom busar runt i trädet...

Nu är vi iallafall hemma igen.. Ska iväg å handla lite sen, ska köpa färg till ungarnas rum, dom har fått välja själv... I Paulines rum ska vi tapetsera två väggar (det har jag bestämt). Det är lättast å få det fint eftersom det är ny uppsatta gipsskivor där... så hon fick välja färgen till dom två andra väggarna... Ljusrosa var hennes val, tapeterna är lila med blad på... Kan nog bli fint, hehe...

Felicias rum behövs egentligen inte göras nåt i, men eftersom vi fixar Paulines rum så tänkte jag att vi kan måla en fondvägg i Felicias rum... Där inne är det grålila väggar just nu, så hon fick välja färg på fondväggen, å hon ville ha den ljusblå... Blev lite chockad faktiskt, hon som är så himla rosa/lila annars, men jag tror att det är så att hon inte vill ha rosa eller lila eftersom Pauline har det... Hon vill inte ha likadant som lillsyrran,hihi..

Så rosa och blå färg ska inhandlas idag...
Och så ska det shoppas lite ost och choklad som ska skickas till tyskland, då blir dom glada,hehe... Dom e helt galna i gouda osten som vi har här.. Helt otroligt, å sen vanlig marabou choklad som dom e tokiga i... Finns där nere men är svindyr...

Sen vet jag inte vad mer som sker idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0