sängen kallar

Nu äntligen ligger jag hemma i sängen igen... Jobbig natt på jobbet, hann ju inte ens skriva ett inlägg här,hehe... Massa knas me maskinen på jobbet så det var en massa spring... gahhh så vill man inte ha när man kör natt skiftet...
Har iallafall fått veta att det blir natt skift några veckor till... Hmmm man blir tröttare än vanligt men det är ändå skönt att jobba natt... Och mer pengar till plånboken...
Har mailat till min coach på futurum oxå, och sagt att jag tänker gå ur där nu... Så om allt går smidigt så får ja mina bonuspengar i juni, toppen...

Idag ska Felicia till sin blivande förskola och hälsa på, hoppas det går bra... Men det trot jag,hon ser ju så mycket fram emot det,hehe, stora tjejjen...

Föresten, igår råkade ja sova lite längre än tänkt, hehe... Vaknade klockan 16, gick upp å då mötte ja mamma i hallen, dom hade precis hämtat barna. Hon påminnde mej om att jag skulle ha varit på utvecklingssamtal vid 14,30 igår,eeehhhh uuups... Jag försov mej... Som tur är så är dom ju så snälla på dagis så det var inga problem, får en ny tid sen...

Äsch gonatt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0