Sagt upp mej

Nu har jag sagt upp mej på futurum, omställningsprogrammet jag hamnade i när jag blev uppsagd på posten, eftersom jag har fått veta att jag kommer få fast anställning på mitt nuvarande jobb... Var ju bara tjänstledig från futurum...
Så i juni kommer man få en finfin lön, eftersom futurum hade snabbhetspremier...
Fick ju jobb efter bara 2 veckor där så då får man 150 000 (innan skatt) om jobbet leder till fast anställning...
Inte illa va?
Men det blir ju inte så mycket pengar ut efter skatt, kanske hälften... Och dom är i princip redan uppbokade,hehe...
Betala ett litet lån på 20 000, Martin ska få tatuera sig (vill ja oxå igen), altan tak och en vägg ska betalas...
Så det blir inte så mycket kvar, hoppas det räcker till en semester i höst bara...

Nä nu måste ja springa å hjälpa Pauline, hon får inte igång sin dator... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0