Natti natti på er nyvakingar

Nu ska jag gå å sova, har precis klivit ur duschen... Skitvarmt på jobbet inatt... Har skjutsat barna till dagis och ser verkligen fram emot min säng just nu... Är fruktansvärt trött... Varit igång sen 5 igår morse, phua...
Gick suveränt på jobbet inatt, så det är kul...
Hann tom träffa några arbetskamrater imorse innan jag åkte så det hanns med lite skitsnack oxå...
Det jobbiga inatt var mina ögon... Även fast jag inte haft linserna i igår på dan så blev mina ögon så himla torra och dimmiga redan vid tolv inatt... Jäkla allergi... Ska ta me glasögonen ikväll som backup ifall ja behöver ta ut linserna...

nääeesch nu ska ja sova...

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0