morsning korsning

Nu har ja sovit gott... Men konstigt nog så känner jag mig inte utvilad... Jaja sitter och funderar på om man ska gå och hämta barna idag igen eller om man ska ta bilen... Tror faktiskt att det tyvärr blir bilen.. Är så himla trött fortfarande...

Och så ser det ganska kallt ut ute, grått å tråkigt på himlen så det kanske blir regn... Men det är bra, då slipper ja vattna,hehe...

Ja trot ja somna på 2 röda imorse när ja gick å la mej, det är så skönt... För när jag går och lägger mej på kvällen i vanliga fall så ligger jag och vrider och vänder på mig... Härligt och sova,hihi...

Nä usch nu börjar jag bli så där torr i ansiktet igen med som munsår... Blir bara tröttare och tröttare på denna allergi, som min arbetskompis sa inatt  "varför finns allergi?"  Jäkla bra fråga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0