städ och snö

Phua, har varit och skrubbat mammas lägenhet hela dan, men nu är den skinande ren... Skitbra, har jobbat som sjutton denna helg med att lägga in golv och spika lister... å idag körde vi det sista, städandet...

Men jäklars vad det har snöat idag, bara vräkt ner... Det gick bara i 40 på nynäsvägen hem (90 i vanliga fall) men som tur var så hamnade vi strax bakom plogbilen så det gick ganska bra... Har sett plogbilarna fara förbi här ute flera gånger redan idag... Och våran granne plogade precis våran väg så jag var ut och tog bort vallen på engång så det inte fryser på... Dö svettig är jag nu... Var ute en sväng me ungarna när vi kom hem, hade lite snöbollkrig... Skitkul... Och så gjorde vi en massa snöänglar som vi sen hoppade sönder,hehe... man får vara barnslig ibland (ofta)...

Nu ser det ut som om det slutat snöa... Hoppas det så man kommer ut till dagis och jobb imorgon...

Imorrn ska jag iväg och ta flera blodprover oxå... Hoppas det går bra... Sen så ska jag ju iväg till läkaren den 7e å få svar å se vad som är fel med mina blodvärden...
 Tänkte försöka ge mej ut på promenad sen efter maten... Stegräknaren visar på tok för lite än så länge... Har inte fyllt i här i min stegräknar kategori men jag har den på mig varje dag och raporterar in till fetmaoperation.blogg.se . Där är vi flera som varje dag har  stegräknare på sig och där vi ska nå vissa mål... Som en liten tävling, fast mest mot sig själv... himla kul...

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas det går bra med proverna!

Här vräkte snön också ner igår..men idag snöar det inte..
men massor med snö..för att vara skåne!

2008-03-25 @ 07:56:45
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0