söndag igen

Varför går helgerna så himla fort? Irriterande...

Igår var jag å morsan på en shoppingrunda till mekonomen, eko,rusta och ica... Fick tag i nästan allt vi behövde ha... Men idag blir det en tur till, till Jula... Kul å åka runt och kika i affärer,tråkigt bara att man inte kan handla allt man vill ha...

Sen spelade vi lite guitarr hero, eller jag spelade å dom andra tittade på... går faktiskt riktigt bra nu,hehe.. sen var det ju självklart melodifestivalen, lyssnade mest satt å våfflade Felicias hår och sen plattade jag morsans hår med våran nya hår mojäng... Gick riktigt bra, trodde inte att mammas hår kunde bli platt, det är så himla krulligt...

Imorrn är det jobb igen... Fast det blir ganska lugnt, eller rättare sagt jag tänker ta det lungt, för när den här körningen som vi kör nu är klar så har vi ingen olja så då är det väntetid,lika bra å söla så slipper vi få tråkigt sen...

Så himla tråkigt väder nu, hade velat varit ute å fixat på tomten, men det är så tråkigt väder... bara regn å rusk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0