målat,klippt å hackat

Både igår och idag har jag målat i morsans lägenhet, blir nog bra till sist...
Men måla aldrig någonting svart som ni sedan vill ha vitt!!!!

Sen gick vi ner till centrumet i Sickla å jag klippte mej, så nu e jag korthårig, sååå himla skönt...

Och så var Leo, Carro och Amanda här och fikade och hämtade bilsläpet... Och så har vi kört jordfräsen och planterat en blomma och fixat lite ute... Toppen väder idag, sol och skönt... Ska ta en promenad efter maten idag, vi har ju redan tagit den obligatoriska morgon promenaden idag, hehe...

Och melodifestivalen såg vi ju igår... Tyckte inte rätt låt vann, fast den var rätt okej den oxå... Men så är det nästan varje år, den jag gillar vinner inte... Men Charlotte kan nog komma ganska långt i den stora tävlingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0