Blodprovssvar

I måndags var jag till företagshälsan och tog blodprov, var ju sjuk när sköterskorna kom till jobbet och tog prover på alla andra...
Idag kom min arbetsledare spingande och sa att ja skulle ringa upp företagshälsan, han visste inte varför... Så ja ringde upp numret som ja hade fått... Sköterskan som tog proverna var det som svarade hon var orolig över mina blodvärden... Hade ingen aning om att dom var så låga... Hon frågade om ja var trött och hängig ofta, och trött är jag ju, inga problem att gå å lägga sig vid 19 tiden,hehe... Så hon sa att hon skulle prata med läkaren imorgon och sen höra av sig, för hon tyckte verkligen inte att proverna var bra... Fick ju reda på att jag ahr hög puls och högt blodtryck när jag var på häsloprofils samtalet... Så nu börjar man ju undra lite vad som är fel... Hoppas det inte är nåt allvarligt bara...

Nu är jag långledig, skönt... Är hemma me ungarna imorrn, då ska vi måla ägg och sen äta lunch hos moror och morfar, trevligt och gott...
Sen så återkommer jag om vad som händer i helgen, en massa saker ska göras men ja vet inte i vilken ordning,hehe.

Kommentarer
Postat av: linda

Bra jobbat!
Listan kommer in imorgonbitti!

Hoppas det inte är något allvarligt med ditt blodprov!

2008-03-19 @ 20:03:36
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0