blev inge blodprov

Det blev inge blodprovstagande för mig idag... När jag kom dit så sa dom att jag skulle vara på fastande mage,men det var jag ju inte eftersom att sköterskan som ringde mej i torsdags sa att det inte var faste prov dom skulle ta... Typiskt, så nu måste jag åka dit imorgon igen för att ta prover, på fastande mage...

Gick ganska bra på jobbet idag, fast jag blev lite irriterad för dom ändrade planeringen mitt i en körning så det var bara å stoppa den jag körde å sen byta... mycket mera jobb helt enkelt...

Blev ingen kvällspromenad idag, pappa kom hit och vi åt våfflor för det är ju våffeldagen idag då måste man ju äta våfflor med hallonsylt och vaniljglass... yummiyummi...

Kommentarer
Postat av: linda

Då får jag väl önska lycka till idag istället!

Våfflor får man ju äta hur många som helst när det är våffeldagen..fast man brukar inte orka så många ändå..

2008-03-26 @ 09:06:11
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Du har ju gått jättelångt idag!
Jättebra!
Vad skönt att de tagit proverna nu..då är det bara till att vänta då?...

2008-03-26 @ 19:55:53
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0