Vilken helg - Vilket väder

Vilken härlig helg det har varit...  Vädret har ju varit underbart... Har rensat ogräs i alla olika grönsaks och bärland... Och så fick man en härlig solbränna på köpet... Dvs illröd på ryggen,haha...

Men nu så är ja på jobbet, mindre kul, eller det är rätt kul... Men ja e skittrött... Blir 5 nätter i sträck nu igen... För det verkar som om vi jobbar hela natten mot fredag fast det är röd dag, hmmm vet inte vad ja tycker om det... Bra betalt men slitigt...

I helgen är jag helt solo hemma, Martin ska till BugRun och ungarna till sin farmor... Å jag ska pyssla om min bubbla... Rostlaga den lite... Eller det är juförsej bara ytrost på golvet inne, men det ska göras fint...
Å sen finns det alltid att göra i grönsakslandet...
Så jag är sysselsatt iallafall...
Hoppas bara att det är fint väder även nästa helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0