Uppdatering sorkjakt

Glömde ju skriva förut...

Nu har det hänt lite grejjer i sorkjakten, tror jag har övertaget just nu... Om nu inte supersorken ligger å lurpassar någonstans...

Men den stora jäkeln har jag inte sett sen han fick en smäll av råttfällan... Men imorse när jag lämnat barna på dagis så var det en liten inne i växthuset... Så då laddade jag råttfällan med en ny färsk morotsbit å ställde den precis vid hålet där den smet ner... Sen när jag hämtat barna på dagis så gick jag för att kolla vad dom ställt till med under dan när jag sov... Då hade fällan löst ut sej, men ingen var där i... Så nu har kanske (håll tummarna) den lille oxå fått  sej en smäll... hehe...

Får kika nu på morronen när ja kommer hem från jobbet om dom gjort nåt under natten...


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha, sjukt skoj! sorkjakt!! Får man vara med? jag har så tråkigt! att kunna bocka av *jagat sork, på "Har-gjort-denna-sommaren-listan" hade varit coolt! Ha det gott! /frida

2008-06-18 @ 12:40:17
URL: http://www.froggyfrogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0