strålande sol och vad gör jag...

Jo, jag sitter inne på  soffan och glor på tv... Suck, nu borde man ju vara ute och få lite upp piggande sol på sej...
Ska snart åka å hämta ungarna täntke jag, eftersom Martin itne kan det eftersom han bara råkade åka iväg utan barnstolar...hmmm
När han e sjuk/seg nästa gång ska jag fasen inte göra nånting... Jag får aldrig bara ta det lugnt när jag är dålig... Måste iallafall lämna / hämta på dagis å fixa det andra... Tröttsamt...

Ska iallafall sitta ute en stund sen när jag hämtat barna tänkte jag... Och göra ordning en liten häxblandning till våran supersork... Fåse vad ja ska blanda i,hehe... Uppdaterar er senare om det...

Kommentarer
Postat av: Caroline

krya på dig!!

2008-06-13 @ 14:00:02
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0