Snurrigt

Phua, var tvungen att sätta mig ner en stund... Blev helt snurrig i huvudet och kan inte koncentrera mig... Har ju vart uppe sen 3 igår morse, eller jag somnade väl till lite till, kanske en timme... Var ju världens åskväder tidigt igår morse... Smällde som fasen... Så vi vaknade till allihopa utom Pauline... Så martin gick in och la sig hos Felicia och jag låg å kikade ut genom fönstret och räknade, hehe... Ena var inte långt bort för det blixtrade å dundrade direkt... Sen var det lite längre bort, men sen kom det närmre igen... Mysig men samtidigt läskigt med åskväder...

Felicia blev lite rädd, men hon somnade om så jag fick väcka henne sen igen, hehe... Pauline fattade ingenting när vi pratade om åskvädret, för hon sov igenom hela,tssss...

Imorrn behöver jag inte lämna barna på dagis, det gör Martin... Han är ledig imorrn för han ska göra en grej så då kan jag bara åka hem å sova direkt, sköööööönt... Skulle vilja det nu faktiskt, men det går ju inte...

Ska sitta här en stund å ta det lite lugnt å se om snurrigheten försvinner eller om det helt enkelt är för att jag är så himlans trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0