Om designen

Hur ser designen på min blogg ut hos er? Kan man läsa texten? Eller flyter den ut i bakgrunden?  Hos mig så har jag en gul ruta där texten är så det är inga problem att läsa den... Är det så att dom som har problem att se texten har någon annan inställning på datorn äv nad jag har?

Är inte så haj på sånt här egentligen, men trodde att allt var bra eftersom det ser bra ut hos mig...
Så snälla ni som kikar in, skriv om ni kan läsa texten eller inte så jag vet om jag ska ändra på något i designen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj!

Jag kan läsa texten klart och tydligt.

2008-06-30 @ 08:46:53
Postat av: Carmen

Inga problem att läsa. Det ser precis ut som du beskriver sidan.



2008-06-30 @ 11:07:37
Postat av: Caroline

den gula rutan syns inte hos mig utan jag har den gråa bakgrunden med grejer på. men det är nog för att jag använder firefox som webbläsare.

2008-06-30 @ 12:13:46
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com
Postat av: Denise

Jag har Firefox, är nog därför jag inte ser vad som står.. Var tvungen att markera texten för att läsa.

2008-06-30 @ 14:56:27
URL: http://xespandia.se.nu
Postat av: Gita

det är nog så oxå då i och med att jag kör med firefox, kanske därför jag har den grå bakrunden.



2008-06-30 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0