Ny kamera

Nu har jag precis kommit in, har hämtat barna, vattnat ute, och så har jag sprungit runt som en tok med min nya kamera... En blå liten olympus...   Riktigt bra kamera som man kan ta skitfina när bilder med, man kn hålla kameran typ 2-3 cm från det man ska ta kort på å det blir fina skarpa bilder... Riktigt kul... Ska försöka få över bilderna till datorn sen...
Men nu orkar ja inte... Är för slö helt enkelt...

Ont i halsen har jag oxå... Varför går det aldrig över?

Fick inbjudningkort från brorsan häromdagen, så till sensommaren/hösten ska vi på bröllop, lite kul... Och lite komiskt eftersom jag och Martin börjat planera lite oxå,hehe... Fast inte i år, det har vi inte tid med, hehe...
Men nästa år kanske, den som lever får se... ;)

En natt kvar på jobbet denna vecka, hoppas den går lite bättre än natten som var... Annars blir det inge kul...

Imorrn får ja inte sova så länge heller... När Martin kommer hem så ska vi åka å hämta hans nya bil... Men jag får ju sova på natten sen iallafall, så då gör det inget...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Nice med bröllop.....nu blir man nyfiken...hihi :-)

2008-06-26 @ 23:11:45
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0