Morsning

Shit jag börjar ju bli värsta bloggaren/bloggerskan... Men det är rätt kul å skriva lite om varje dag så man kan gå tillbaka å kolla vad man gjort...
För varje år så köper man ju en fin kalender där tanken är att man ska skriva upp allt man gör eller ska göra... Men varje år är den lika tom... =)

Idag ska jag iallafall åka iväg till Länna å kika efter en solstol/solsäng... Martin ska iväg på en bilträff å sen sälja Suzukin... Så då kan jag passa på att åka iväg lite jag oxå... Ska försöka köra ett tvätt race oxå, massa smutstvätt som behöver åtgärdas...

Ska bara försöka vakan till liv, så här länge har jag nog aldrig sovit som idag, gick upp vid halv 9... Barna är ju hos sin farmor så då fick hon tidigmorron idag istället,hehe

Nä nu startar ja tvätt racet,lika bra annars blir det inte av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0