Hem, jag vill hem

Nu e jag trött... Blev ingen vila på dan igår... Så nu e jag trött... Men nu så får jag snart gå och byta om och åka hem, tjohooo... hem till min säng och sova...

Pratade lite med en jobbarkompis om våran sorkjakt... Han skulle se om han kunde få hem sorkfällor från sin bror i Finland... Han hade köpt som små rävsaxar (låter hemskt) till sin bror och det funkade superbra... Så om vi inte får tag i några sorkar med våra råttfällor så kanske det funkar med sån... Aldrig hört talas om att det finns i miniatyr format för sorkar, hehe...
Har gått strålande inatt... riktigt kul när det går bra...
Och så ringde min arbetsledare å sa att jag är ledig natten till fredag... Självklart tycker nog dom flesta,men jag jobbade hela natten mot nationaldagen... Så man vet aldrig...
Så nu är det bara 2 nätter kvar, tjohoooo

Nu ska ja gå liiiiit för tidigt å byta om, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0