Helt matt

Har ju kännt mej helt slut i några dagar nu... Trodde det berodde på allergin, men nu vet jag inte...
Igår på jobbet så vart jag helt skakig, fick frossa och ont i huvudet... Kunde inte koncentrera mig... Så jag åkte därifrån vid 19 tiden, skulle egentligen sluta vid 22...
Idag känner jag mig en aning bättre, fryser fortfarande lite å svettas om vartannat,men jag har inte feber... Och ont i huvudet, vet inte om jag jobbat lite för mycket den sista tiden... 5 nätters veckor kanske inte är så nyttigt för kroppen?!

Så idag har jag bestämt mig för att vara hemma, och kanske imorrn... Och bara ta det lite lugnt... och inte bry mej om att vi ligger efter på jobbet... Inte mitt problem, för jag har gjort mitt jobb + lite till, medans dom andra tagit det ganska lugnt om man säger så...

Så just nu ligger jag på soffan å glor på alla tråkiga programm som går på tv dagtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0