En natt kvar

Snart påbörjas sista natten på jobbet, för denna vecka iallafall...
Sen börjar en lugn helg, är ju helt ensam hemma, kan behövas emellanåt... Barna ska till sin farmor och Martin ska till BugRun...
Jag är ganska glad över att jag bestämde mig för att inte åka med iår... Har ju redan utslag över hela kroppen så att tälta på gräs låter inte så lockande...
Jag ska passa på och vila, har jobbat ganska mycket på sista tiden, och stressat mycket, så det behövs en "vila upp sig helg"...
Ska ju även fixa lite med min bubbla... Och i grönsakslandet finns det alltid saker att göra...
Vem uppfann tisteln?

Och på lördag kommer mamma och Johnny hem, så då ska vi äta kunch här och mormor och morfar ska oxå komma hit... Ska bli trevligt, då får dom se vårat nya uterum, det vet jag att morfar är nyfiken på... Vi bad ju om lite tips och råd när vi byggde det...

Nu ska ja vila lite innan det är dags för jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0