dagens händelser

Japp, jag satte igång en maskin me tvätt sen stack jag iväg för att leta efter solstolar... Första affären hade inga,men där hittade jag en vaxduk till uterummet, så nu blir det lätt att torka av bordet där... Bra...

Fick sitta å vänta en stund tills nästa affär skulle öppna, där hittade jag fina solstolar,men jag vart osäker på om ja skulle köpa dom, för det verkade vara som en gungvariant, hehe...
Men jag köpte två iallafall...

   Så ser dom ut... Man lutar sej bakåt så åker benen upp och man ligger ner, riktigt sköna faktiskt... 199:- på rusta...


Sen så fick jag åka vidare till Haninge för där skulle Martin sälja en bil... Så satt där å väntade på att   det skullebli klart, sen åkte vi hem...

Hemma har jag tvättat å hängt tvätt, provat solstolarna och läst en tidning, gjort rent poolen ordentligt och haft i klor och ph höjande medel...
Spelat lite Link på Wii´n...

Å nu sitter jag här å väntar på att mina töser ska komma hem...

Ska försöka lägga in bilder från min nya kamera nu... Så det kanske dyker upp lite bilder snart...

Kommentarer
Postat av: Giho

Hej på dig!



Hur harni det, det var länge sedan.



Ni verkar ju må bra vad kul o läsa din blogg, såg den på föräldrarnätet, brukar sällan skriva där men det händer att kag går in o kikar.



du, vill bara säga att det är lite svårt att läsa all text för texten smälter in i bakrunden, annars har du en cool blogg.



Ha det så bra kram Gita!

2008-06-29 @ 23:26:44
URL: http://www.giho-35.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0