Är dom borta???

Nu har inte sorkjäklarna synts till på några dar, eller iallafall 1 dygn... Är dom borta nu? Har jag vunnit kampen??

Tjohooo, fast vad ska jag nu sysselsätta mig med,hehe... Äsch dom dyker säkert upp igen... Överallt där jag läst om sorkar så står det att man ska ha tålamod för det tar långt tid å bli av med dom, så än ropar ja inte hej...

En natt kvar sen är det helg, skönt... Sista natten brukar gå rätt fort, på nåt sätt är man piggare då man vet att det är sista natten för veckan... Skumt...

Nä nu ska ja åka å hätma barna från dagis innan regnet kommer... Är jättemörkt ute, säger som alla brukar: regnet hänger i luften...

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Haha, du lär ha vunnit kampen. Men sorkar är la söta? :D

2008-06-18 @ 19:35:03
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0