Vilken jädra dag

Shit vilken dag det blev... Min bil skulle in på service idag,så vi lämnade den imorse vid 8,30 i hopp om att få tillbaka den i skaplig tid... Efter det åkte vi till Kungens Kurva för att se om det fanns 2 små resväskor med prinsessgrejjer kvar på city gross, ungarna önskade sig såna i födelsedagspresent eftersom dom gav en dagis kompis en sån när hon fyllde år...
Och dom fanns kvar som tur var... Sen åkte vi vidare till Martins syster Sanna och hennes dotter... Där fikade vi å barna lekte...  Vi bestämde oss för lunch, så Sanna å Emelie följde med till McD...
Sen efter det åkte vi till Elgiganten där vi köpte ett spel till wiin och en ny epilator eftersom min e borta...

Sen vidare till min mormor,där vi fikade lite å satt å snackade lite... När klockan var halv 2 ringde Martin till bilfirman där vi lämnat bilen för att se om den var klar, vid 16 tiden sa dom...
Så vi tog en promenad med min mamma till HC, där övertalade Felicia morsan om att hon verkligen önskade sej ett spel till wiin, hon önskade sej det jäääätte mycke,hehe... Vi  sa nej för vi tyckte det var för dyrt,men sen så drog Felicia iväg med mormor dit igen, så hon fick det i tidig födelsedagspresent,hehe... Inte svår övertalad mormor inte...

Sen så åkte vi till Nacka där vi lämnade in en mobil som var pajj, å sen vid halv 16 var vi vid bilfirman, men bilen var inte klar... Så vi fick vänta ett tag på parkeringen...

Sen vi kom hem så har vi bara tagit det lugnt, Felicia har spelat det nya spelet med lite hjälp av mig... Hon förstår inte riktigt hur man ska styra och så där,men det gick ganska bra....
Nu har hon ett alldeles eget prinsess spel,hihi...

Imorrn blir oxå en lång dag, då är det Kolmården på schemat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0