Pannknäck

Shit va ont i skallen jag har... Inte van och gå upp så tidigt för att jobba, denna vecka är det 7-16 igen... Sen semester, tjohoooo...

Sen så låg vi vakna å pratade ganska länge jag och Martin, om allt mellan himmel och jord, mest om hans mamma... Så vi somnade sent oxå...
Felicia har gnällt över huvudvärk oxå idag... Men jag tror att hon funderar mycket, hon är en riktig tänkare...
Imorrn så sticker jag vid 14 från jobbet, då hämtar ja barna, sen åker vi mot Huddinge och hem till Vivi... Begravningsfikan ska vara där...

Men hörrni, föresten, en helt annan grej... Va är detta för väder egentligen? Hoppas verkligen det blir bättre tills nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0