Massor att göra

Varför heter det semester? På semestern ska man bara lata sig... Sitta i solen med en kaffe och en bra bok...
Men när vi har semester så sitter man typ aldrig still...
Igår så snickrade Martin på uterummet hela dan... Jag släpade ut vårat köksbord och slipade det så det blev lite finare... Skulle egentligen behövt hyvla det för att det skulle bli jättebra, men det orkade jag inte med... Så det blev slipning med 3 olika papper...
Sen släpade jag in det igen och lackade det... Hann med två vändor med lack igår, ska ta en vända till nu...
Sen så klippte jag gräset på alla sidor om huset, med vanliga klipparen och med kant klipparen... Så nu ser det skitbra ut... Och det börjar komma gräs där vi sådde häromdagen oxå, så det blir bra det här...

Sen så plockade jag upp potatis och gjorde potatissallad, vi käkade sen tog jag och mamma en kvällspromenad...

Full rulle alltså, det är därför man däckar tidigt på kvällen oxå,hehe...
Sen så har båda ungarna vaknat till nu dom senaste nätterna... Så två nätter irad har jag gått in och lagt mej hos Felicia så inte hon ropar så alla vaknar... Bara det att av henne säng får jag ont i ryggen...

Ska ta å lägga in lite bilder på datan nu,så det dyker upp några snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0