Ge mej styrka

Blir så jäkla less... Igår innan jag åkte från jobbet, hjälpte jag sommarjobbaren som kör motsvarande skift för mej, att koppla oljan så hon behövde bara skölja å sen köra på... Trodde att hon skulle hinna med minst 10-15 pall igår kväll..
När ja kom till jobbet hade hon gjort 5 pall... FEM!!!!
Trodde ja skulle ställa mej och skrika...
Sen så hade hon skrivit en hel lista med fel på maskinen... Jag startade å hittade inga fel... Allt flöt på bra förutom en grej där det bara var å mixtra lite med en givare...

Jag jobbade nonstop mellan 7-16 idag... Ingen rast ingenting, käkade min frukost och lunch inne vid maskinen... Mellan 7-14(när hon kom) hade jag gjort 25 pall, alltså på samma tid som hon gjorde 5...

Så vad blir det då, jo jag får starta min semester med att jobba på lördag... Gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Och så har hon mage å stå å säga att hon minsann inte tänker ta på sig att vi ligger efter i planeringen... Vi hann klart med måndagens körning idag... Å hon har i snitt gjort 5 pall per pass hon kört...

Blir man less eller less???

Efter lördag tänker jag stänga av min telefon, eller iallafall inte svara när dom ringer från jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0