Äntligen fredag

Inte för att jag inte trivs på mitt jobb,men jisses va skönt att det är fredag... Har sovit ganska dåligt den här veckan, vet inte varför... Tänkte att man kanske ska gå till hälsokosten å kolla om det finns nåt hokuspokus så man kan sova lite bättre, vi får se...

Går bra på jobbet, har varit utan olja sen i tisdags så linan har stått still, har hjälpt alla andra, fixat fatpall till ritva, fyllt fat från storblandare,fyllt conteiner från storblandare ja en massa annat har jag gjort...
Och så har jag hand om praktikanter oxå... Några tjejjer som läser till processteknik som ska va hos oss i 2 veckor... Så dom går 3 dar var med mej å sen är dom på andra "stationer"... Ganska trevligt... Måste ju vara ett tecken på att företaget litar på mig oxå eftersom dom går me mej... Hoppas det...

I helgen ska vi nog inte göra så mycket, imorrn ska ja iallafall tvätta,typ hela dan...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar Fredag!

2008-01-25 @ 06:01:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Carmen

God morron.
Låter som du sovit lika "gott" som jag senaste tiden.....not. E så trött att det snurrar i pallet när jag reser mej. ill bara sooooovvvvvvaaaaa. Hittar du nått hokuspokus-piller som funkar så hojta till...hehe

2008-01-25 @ 07:50:09
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0