varit ute

Nu har ja å ungarna varit ute en stund, gud så skönt det var, runt 10 grader idag å soligt... Var inne å kelade lite Doris å Knorre, dom e verkligen sällskapliga å kommer fram så fort man öppnar dörren,hihi...

Markerade ut vart grönsakslandet ska vara oxå, med stora tunga stenplattor,phua, blir riktigt sort land... Ska prova en massa grönsaker jag inte testat förut bla blomkål, broccoli, brysselkål och gurka... Fast gurkan ska ju vara i växthuset såklart tillsammans med paprika,tomat och kiwi... Riktigt längtar tills det blir vår på riktigt så man kan börja fixa iordning å så fröer osv...

Riktig vårkänsla i luften idag...

Kommentarer
Postat av: christina

Snygga tatueringar :P jag tror jag har hitat motivet till min nästa en ganska stor sak i färg.

2008-02-22 @ 13:50:48
URL: http://christinahelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0