Lång helg

Nu tar vi långhelg. Dagis är stängt imorrn, så vi ska vara hemma och baka lite bullar och kanske kakor... Vi får se hur det går...
Ska försöka vara ute på tomten lite oxå å fixa lite, beror på vädret och hur barna mår... Dom är tokförkylda, det är väl jag som smittat dom... Fåse om vi kan åka till min fasters födelsedagsfirande som är på lördag, beror som sagt på hur barna mår... Är dom sjuka så är det ingen ide, för jag vill inte att dom ska smitta farmor som ska dit, inte så bra för äldre människor å bli sjuka...

Hmmm undrar vad vi ska äta idag, har verkligen ide torka när det gäller mat, såååå tråkigt med mat just nu så jag är inte sugen på nånting...  Men man måste ju äta har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0