Jag ger upp

Nu e båda ungarna hemma idag å jag mår inte bättre,snarare sämre... Pauline kom hem från dagis igår å var skithängig, inte direkt feber men lite förhöjd temperatur... Hon låg å yrade hela natten, vaknade å var lessen... Så det var ju bara å inse att båda fick vara hemma från dagis idag...
Lite tufft imorse för ja mår som sagt sämre, å ville helst bara dra täcket över huvudet, men men... Man får härda ut för sina små älsklingar...

Får försöka ta igen det i helgen, då måste ja vila ordentligt så att ja blir frisk till på måndag så ja kan jobba då... Ska ju gå å ta blodprovet och så då oxå, för vi ska ju göra en hälsokoll på jobbet med en häsloprofil å allt va det var... Gansla spännande, har aldrig gjort en allmän kontroll förut utan bara vart till läkare när jag varit sjuk...

Skulle behöva göra en massa, ser ut som skit här hemma, men jag orkar helt enkelt inte... Blev helt svettig av att fixa diskmaksinen...

Fasen va ja gnäller nu då... Lovar att nästa inlägg ska vara lite mer positivt...

Kommentarer
Postat av: caroline

stackars er! krya på er i helgen! kram!

2008-02-08 @ 10:17:36
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0