Bokat resa + sjuk igen

Först dom goda nyheterna... I söndags bokade jag en resa för mej å Martin... Vi har pratat ett tag om att vi behöver komma iväg lite... Vi har ju aldrig varit på semester bara vi två, barnen har alltid varit med och alla som har barn och har varit på semester vet att det inte blir riktigt som semester då..

Så i början av april så sticker jag å Martin en vecka till Mallis, ska bli skönt å avkopplande... Barnen kommer vara hemma me mamma och Johnny, vi åker en onsdag så då har dom frivecka...

Det tråkiga dåra... Jag är sjuk igen... Kände redan i måndags kväll att nåt var på gång, men idag pallade inte kroppen med på jobbet längre... Feber och ont i huvet, det går tydligen nåt på jobbet nu, förra veckan var flera sjuka å idag gick en annan hem oxå... Hoppas det går över fort bara för jag ska på truckutbildning i helgen, men e ja sjuk så går ju inte det...

Hoppas att våren e här nu snart,har en massa planer för tomten men iget går att göra förräns det tinat upp ordentligt...

Kommentarer
Postat av: caroline

åh vad nice att åka iväg! man behöver verkligen lite sol o värme vid den årstiden!

2008-02-06 @ 15:21:32
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0