äntligen hemma

sååå skönt och komma hem, vet inte vad det var med mej idag men jag var skitseg på jobbet,kanske för att jag inte hade nåt å göra... Men till sist, strax efter lunch fick jag olja iallafall så jag hann precis starta upp innan min kollega kom... Så var vi precis klara med körningen lagom tills jag skulle åka hem... Så då slapp jag omställningen idag iallafall... Det är jag som gjort dom senaste så det var skönt å slippa...

Just nu håller dom på å gräver för fullt utanför oss.. Vattenledning ska läggas ner å elkablar å jag vet inte vad. En kille kom in förut och frågade vilka tider vi är hemma för dom ska gräva av våran väg... Så vi får väl se imorrn när vi kommer hem om vi kommer hem,tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0