Vaken och helg

Nu har jag vaknat, eller ja för en stund sen... Så nu tar jag helg...

Så jäkla surt att ja inte fick igång maskinen imorse... Hoppas bara att  det inte är nåt litet skitfel som tyå är jättelätt att åtgärda... Vore ännu jobbigare... Kände mej som en riktig svikare när jag åkte hem imorse, men vafasen, ja hade ju försökt en massa olika grejjer å den gick inte igång...
Det är det negativa med att jobba natt... Eftersom jag är den enda maskinoperatören där och så har jag en truckis som inte kan maskinerna... Man har lixom ingen att fråga...
Det dök ju upp ett fel meddelande på skärmen, å jag hittade grejjer med rätt namn, självklart en givare... Fipplade lite me den, men det funkade inte... Tror den e pajj... Å ja kommer inte in på verkstan på natten...

Äsch varför skriver jag allt det där, ni hajjar nog ändå inte vad sjutton det är jag babblar om,hihi

Undrar vart alla är... Felicia är ju på skolan... Men Martin e ju ledig idag eftersom Paulines dagis har planeringsdag... Rätt skönt dock å bara vara ensam hemma...

Ska ta å glo på tv å bara ta det lugnt...
Ska in till stan snart å hämta starnumret till på söndag då tjejmilen går av stapeln.
Hoppas det inte regnar på söndag,haha


Vet ni, inatt får jag sova, tjohoooo

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhå! Lycka till på söndag ! (Det låter jobbigt)..

=o)

2008-08-29 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0