tatuering fortsättniing

Sista veckan på semestern ar startat...  Och den startade med ett hejdundrande åskoväder igår och inatt... Jäklars va det blixtrade å dundrade... Hann precis dra ut antennsladdarna i alla tv apparater så slog blixten ner i antennen så det blixtrade till i ena antannuttaget i vardagsrummet... Läskigt..
Båda ungarna vakande så det blev så att jag och ungarna låg i sovrummet å sov och Martin i Felicias rum... Stackarna var livrädda...

Men nu är det lite bättre väder, inte bra men bättre,hehe...

Har hållt på med pärlor nästan varenda dag dom senaste dagarna... Har lärt mej en ny teknik av mamma så nu går det undan, skitkul...
Ska lägga in några bilder sen...

Ska snart åka ner till tatueraren så vi kan fortsätta på min drake, hoppas den blir klar,men jag tvivlar... För nu ska ju allt det "fina" tatueras in, som fjäll och mönster osv...

Imorrn fyller jag år,tjohooo... Eller ja vet inte... Har lixom slutat tycka det är kul med min egen födelsedag... Så himla mycket på sommaren så det blir jobbigt.. Först Felicia den 23/7 sen Johnny den 2/8, jag 5/8, Pauline 23/8... Och så några fler emellan där...
Men imorrn kommer iallafall några på middag.. Pappa, farmor, Leo, Carro,Amanda och kanske Vivi... Så det får bli min födelsedag,hehe
Fast första ska jag och mamma åka till Mörby imorgon på förmiddagen... Till en pärlaffär, ska bli kul... Vi var dit igår,men då var det ju stängt, så vi åkte till skärhomlmen istället och gick till panduro, för Felicia var med och hon skulle handla lite pärlor till sej själv för sina födelsedagspengar...
Så kan det gå..

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja, det är verkligen många födelsedagar som avlöser varandra. hoppas du får en bra dag imorrn iaf! kram!

2008-08-04 @ 14:04:47
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0