Tattoon

Igår satt jag i ytterligare 3½ timme, men den är inte klar än... Ska ta kort när den har läkt, den blir ju så jäkla cool... Så nöjd... Men som sagt, en stor och detaljerad tatuering tar ju lite tid... Har suttit sammanlagt 12 timmar nu, ska tillbaka den 17/9 å då blir det en heldag antagligen så den kanske blir klar...

Så det första jag måste göra på måndag är att begära ledighet från jobbet då,hehe...
Snart ska vi traska iväg till den andra skoldagen i Felicias liv... Går nog bra... Tänkte gå därifrån idag, igår satt jag ju mest vid ett bord alldeles själv, så det är nog inga problem... Felicia är beredd på att jag ska gå oxå så det är lugnt...

Ska se om jag kan fortsätta måla på stugan då, det sista med grundfärgen... Eller just det ja, vi ska inte kalla den stugan utan kojan... Det var vad Pauline sa när hon kom hem från dagis när dom höll på å byggde "huset".. "ÅÅååååhhh bygger dom eran Koja nu mormor?!  hehe hon e för skön alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0