startnummer och kräftor

Igår åkte jag å morsan in till stadion å hämtade starnumret till tjejmilen... Man får ju alltid en påse med en massa saker, en sk goodiebag,hehe... Det var en liten mobilväska, ansiktsalva, vitaminer mm mm.

Sen så får man gå runt där inne å plocka på sig diverse saker, det var olika tidningar, dextrosol, nötter...
Och jag köpte en kylkräm. Ice Power hette den... Det stog att den skulle vara snabb verkande mot smärta i leder och nacke och så.

Och eftersom jag haft ont i nacken nu de senaste dagarna så testade jag.. Och jäklar vilken skön känsla det var, det lixom kylde å brännde samtidigt å sen gjorde det inte ont mer...

Köpte oxå en ny väst, jättefin...
Sen åkte vi hemåt igen, och lagom när vi hoppade av bussen i Sickla så började det spöregna, och jag lovar det spöregnade. Vi skulle bara gå upp för en backe till bilen, men vi blev dyngsura,hehe...

Idag ska vi åka till Upplandsväsby för att kika i en affär där i centrum och sen köpa kräftor för att käka ikväll...
gott gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0