Respons

Det är kul att några vågar skriva kommentarer nu... Jag lovar, jag är snäll. Jag bits inte..
Har runt 50-60 besökare varje dag, inte många enligt er kanske, men jag tycker det.. Jag menar, det är ju abra lilla jag som skriver här hehe...
Ingen blondinbella eller kenza, utan bara jag, Ida... En sketen maskinoperatör,haha...
Så det är kul att få lite respons på det man skriver... Fast det vore ju självklart roligare om fler skrev kommentarer..

En sak som jag retar mig på, det är att på vissa bloggar så skriver den bloggerskan/bloggaren att dom ska sätta sig för att svara på kommentarer, och att dom  svarar på alla kommentarer dom får... Bullshit!!!
Jag brukar alltid skriva kommentarer när jag läser något intressant, eller svara på nån fråga de ställt i inlägget... Men endast 3 utav dom jag kommenterat har kommenterat tillbaka...
Sämst är dom största bloggerskorna... Dom svarar ju aldrig... Undrar om dom ens läser sina kommentarer...
Vissa skriver ju provocerande inlägg bara för att få kommentarer å läsare för att få hamna på den ebrömda aktiva listan, haha... Snacka om lågt...

Äsch bara lite nattligt svammel från mej...
Är ganska trött idag.
Somnade väl runt 7,30 imorse... Sen började byggjobbarna snickra på morsans friggebod vid 11.30... Så då vaknade jag, slumrade till lite emellanåt, men gick sen upp helt vid halv 14... Så nu känner jag mej så där lite härligt småfull, fast jag inte druckit, haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kikade tillbax på din fina blogg och tackar för kommentaren i min egen :D

Hälsningar en liten bloggerska

2008-08-14 @ 22:27:20
URL: http://vadermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0