Måla, snickra,slipa, spackla

Ja det är vad vi sysslar med hemma just nu...
Igår målade jag fönsterkarmar, 2 knutar och en vindskiva på friggan... Få se om det är uppehåll idag så jag kan fortsätta... Annars kan jag ju alltid spackla inne i Paulines rum... Martin satte nämligen upp gips skivor därinne igår... Så det ska spacklas å slipas å målas... Fast vi har ingen färg än... Men Pauline har bestämt Rosa,tssss

Idag är det i princip full dag för Filli på skolan... 9-15... Imorrn blir det vanlig dag, då lämnar ja tidigt å hämtar på eftermiddagen någongång... Det funkar superbra... Dom får ju lätt kompisar när dom är små, vilket e jättebra...

Nu måste ja hälla i mej mitt kaffe för att sen köra Pauline till dagis...

Måste ringa jobbet oxå, för å se om det blir natt skift nästa vecka, hoppa nästan på det... För då slipper ja ta ledigt på torsdag då Pauline ska till bvc på 4 års koll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0