Hur gör man??

Har länge tänkt att jag ska börja jogga en runda på kvällarna... Eller till en början blir det väl rask promenad/joggning om vartannat...
Men hur sjutton gör man?
Ja alltså för att komma igång... För nån vecka sen var det så varmt så man pallade ju ingenting... Nu regnar det ju bara... Visserligen så är det mysigt med regn, men iallafall,...
Vet ju att bara man kommer igång så går det av bara farten sen...
Vi tog ju morronpromenader förut,men sen så dog det bara ut.... Måste ta tag i det här nu känner jag...

En annan rolig grej, jag har ju haft skitsvårt för att äta frukost och lunch... Men nu på semestern har jag börjat äta ordentligt (hoppas det håller i sej) med gröt på morgonen... Riktig lunch och riktig middag... Men nu känns det som om jag gått upp en massai vikt, det var ju inte tanken riktigt... Trodde man skulle må bättre och gå ner lite när man åt rätt... Alla säger ju att man inte ska äta för lite för då lägger man på sig å kroppen tar av "sparfettet" och musklerna...

Hmmm lattjo helt enkelt... Få se om det vänder när ja börjar jobba igen och rör mer på mig...

Föresten här kommer en dålig bild på min tatuering..



Där är den ju nygjord, ska tas lite bättre bilder sen när den är läkt...

Kommentarer
Postat av: jg

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-07 @ 09:16:08
Postat av: Caroline

ja, hur gör man? man tar på sig skorna, trotsar vädret och går ut ändå. det är väl ungefär så man får göra i början, hur jobbigt det än är :)

2008-08-07 @ 10:02:42
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com
Postat av: Nat.

Åh herregud vilken snygg! Jag älskar drakar!

2008-08-14 @ 17:46:42
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0